Vanaf 19-01-2022 gaan wij binnen Huisarts Ilpendam werken met een nieuw telefoonsysteem met een keuzemenu wanneer u ons belt.
Wij bieden u hiermee de mogelijkheid om niet meer te hoeven wachten in de wachtrij aan de telefoon. Wij kunnen u terugbellen! Uiteraard heeft u ook altijd nog de keus om wel te blijven wachten, maar de wachttijd is hetzelfde als de terugbel tijd. Als u kiest voor terugbellen verliest u dus niet uw positie in de rij. Ook tijdens pauzes en op momenten dat wij de telefoon niet direct kunnen beantwoorden zullen wij u niet onnodig laten wachten. U krijgt dan automatisch een tijd waarop u wordt terug gebeld.
Er zijn een aantal zaken die u wel kunt regelen tijdens pauzes en als wij gesloten zijn. Zo kunt u een herhaalrecept altijd aanvragen. Luistert u de eerste keer dat u belt goed naar de keuzes in het menu.
Keuzemenu
Keuze | Wat gebeurt er? |
1. Spoed | U wordt doorverbonden met de spoedlijn! |
2. Herhaalrecept | U krijgt een antwoordmenu voor het inspreken van een voicemail of begeleiding van de assistente |
3. Afspraak maken/verzetten of overige vragen |
U kunt kiezen om teruggebeld te worden zodat u niet hoeft te wachten. U kunt ook in de wachtrij plaatsnemen m.u.v. pauze tijden of onvoorziene werkzaamheden |
4. Intercollegiaal overleg | Let op!! Deze lijn is alleen voor collega zorgverleners die over een patiënt willen overleggen |
5. Uitslag onderzoek | U wordt teruggebeld, u ontvangt een tijdstip tussen 13.30 en 14.30 uur waarop u wordt gebeld |
Met dit nieuwe systeem willen wij zorgen voor een betere bereikbaar en het effectiever omgaan met uw en onze tijd zodat wij nog meer aandacht hebben voor u als patiënt!