« terug naar vorige pagina

Nieuw telefoonsysteem

Vanaf 19-01-2022 gaan wij binnen Huisarts Ilpendam werken met een nieuw telefoonsysteem met een keuzemenu wanneer u ons belt.

Wij bieden u hiermee de mogelijkheid om niet meer te hoeven wachten in de wachtrij aan de telefoon. Wij kunnen u terugbellen! Uiteraard heeft u ook altijd nog de keus om wel te blijven wachten, maar de wachttijd is hetzelfde als de terugbel tijd. Als u kiest voor terugbellen verliest u dus niet uw positie in de rij. Ook tijdens pauzes en op momenten dat wij de telefoon niet direct kunnen beantwoorden zullen wij u niet onnodig laten wachten. U krijgt dan automatisch een tijd waarop u wordt terug gebeld.

Er zijn een aantal zaken die u wel kunt regelen tijdens pauzes en als wij gesloten zijn. Zo kunt u een herhaalrecept altijd aanvragen en kunt u 24 uur per dag uw afspraak annuleren mocht de afspraak niet meer nodig zijn. Luistert u de eerste keer dat u belt goed naar de keuzes in het menu.                

Keuzemenu

Keuze Wat gebeurt er?
1. Spoed U wordt doorverbonden met de spoedlijn!
2. Herhaalrecept U krijgt een antwoordmenu voor het inspreken van een voicemail of begeleiding van de assistente

3. Afspraak maken/verzetten of overige vragen

U kunt kiezen om teruggebeld te worden zodat u niet hoeft te wachten. U kunt ook in de wachtrij plaatsnemen m.u.v. pauze tijden of onvoorziene werkzaamheden
4. Intercollegiaal overleg Let op!! Deze lijn is alleen voor collega zorgverleners die over een patiënt willen overleggen
5. Uitslag onderzoek U wordt teruggebeld, u ontvangt een tijdstip tussen 13 en 15 uur waarop u wordt gebeld

Met dit nieuwe systeem willen wij zorgen  voor een betere bereikbaar en het effectiever omgaan met uw en onze tijd zodat wij nog meer aandacht hebben voor u als patiënt!